Til alle vore medlemmer.
Ny procedure for tilmelding/betaling af kontingent.

Med virkning fra 1. april 2023, har vi indført en ny obligatorisk procedure for tilmelding/kontingentbetaling.

Tilmelding til ny sæson foretages via vores hjemmeside:

Som noget nyt, skal du ved tilmeldingen betale kontingentet med dit betalingskort, f.eks. Visa Dankort eller MasterCard.
Din medlemsregistrering bliver hermed online registreret og betalingen bogført i vores nye administrative system.

Er du allerede medlem, vil systemet normalt straks genkende dig, og du skal så blot trykke på den ønskede kontingent-type.
Herefter fremkommer en ny side, hvor du skal indtaste dit betalingskort nummer (16 cifre), udløbsdato og kontrolcifre (3 cifre).

Er du nyt medlem, – og det er alle jo her første gang – bliver du bedt om at indtaste dine personlige oplysninger: navn, adresse, fødselsdato, mailadresse og telefon.
Herefter fremkommer den nye side hvor du skal indtaste data fra dit betalingskort.

Når din medlemsregistrering er udført og du har betalt kontingent, modtager du en bekræftelses-e-mail. Koden til nøgleboksen oplyses ved at kontakte formanden på mobil: 24 86 34 74

Bemærk, at den nye tilmelding med kortbetaling, er obligatorisk.
Dette betyder, at du ikke kan betale med bankoverførsel eller MobilePay

Specielt vedr. Familieabonnement

Når du har oprettet et familieabonnement, så går du bare ind bagefter under samme abonnement type og opretter dine øvrige familie medlemmer med samme adresse, som du oprettede abonnementet, og så vil de blive oprettet med profil uden at du skal betale.

Vi håber I vil tage godt imod dette nye administrative tiltag.

Vig Tennisklub